Nedräkning till Jorden runt

Bjärnum

Jaha så var det över! Fy fanken att man kan ha så roligt! Tror nog aldrig jag har haft så skoj tidigare. Fast dagen började inge bra. Gick upp i ottan, halv sex. Duschade, packade och åt frukost. Kom iväg i rätt tid och allt flöt bra fram tills jag kom till Laholm. Då körde lilla jag vilse och hamna på fel väg. Ringde Mor och far i panik och dom fick leda mig rätt. Lite smått stressad och upprörd nådde jag i alla Markaryd och hämtade upp Johanna innan vi begav oss mot Bjärnum. Väl framme fick vi köa för att få nummerlappar och från den stunden hette jag nummer nitton. Vi fick en massa information och såg en show med dom nuvarande M1.orna. Sen började grupp ett som jag tillhörde med Dans. var oerhört roligt. det var den delen jag varit mest nervös för men det gick toppen och var bara superkul. Alla var jättepeppande och glada, Efter dansen hade jag en ganska lång väntan innnan jag hade sångprov och sedan intrevju. Sången gick halvdant men intervjun gick topp. Vi avslutade dagen med teaterprov som var skitkul och gick super. Efter en väldigt utmattande men givande och rolig dag begav jag mig hemmåt. Solen sken och jag har nog aldrig varit så lycklig. Åkte till Emil och kolapsade typ. Sen åt vi grillat, spelade X-box och så hade vi massage. vilket va hmm... ont och skönt! Klockan elva dråsade jag i säng efter min dag i Bjärnum!

Idag har jag bara legat och latat mig och ja varit ute och gått. Känns som musten har gått ur mig. Men imorgon är det skola igen även om jag i och för sig bara har en lektion. Tre veckor kvar till studenten sedan bär det av hem till Kalmar igen efter tre år här. Tänka sig va tiden går och vad saker förändras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: