Nedräkning till Jorden runt

Övning till Bjärnum idag!!

Titt ut! jag hittade tillbaka även idag...
Jaha idag har vi enbart haft estetiska lektioner och vi som ska söka Bjärnum har haft auditionträning. På morgonen lyssna vi råmixen av skivan från musikalen som Michelle hade fått. Vissa låtar var toppen bland annat avslutningslåten men körerna måste höjas och lite eko och diskant bort för det lät ibland som vi stog i ett badrum och sjöng och nån hade spelat in oss i smyg. haha... Är inte alls nöjd med min egen sång. =S men men sånt är livet.

Sen öva jag sång med Kristina som ansåg att jag borde byta låt vilket gjorde mig oerhört nervös såhär en vecka innan audition. hehe men det ska nog gå vägen. Jag litar på Kristina! Hon är bäst! Monologen gick toppen. Nu ska jag bara öva så att den sitter i ryggmärgen =D Kristina avsluta teaterlektinen med att informera om att det var sista dramalektionen vi kommer ha med henne innan studenten. Helt sjukt!! Vi var tvungna att ha gruppkram och sjunga av oss lite med Blää grodan - sången innan vi lite smått rödgråtna lämnade klassrummet och läraren som har blivit klassens stora favorit på ett år. Där ser man att man faktiskt kan ändra på första intrycket för Kristina blev totall sågad av klassen första veckan... innan vi haft lektion med henne.... hehe! "vem tror hon att hon är! Kaninlek vad faaan är det?" haha... nu vill i alla fall jag ha fler lektioner med henne! =D

Blev fortsatt övande till Bjärnum på eftermiddagen. Var så inne i det och på toppenhumör! Blev dock en paus för lite "Judging Amy"

See




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: