Nedräkning till Jorden runt

Tiden bara går och går...

Okey jag har lyckats glömma bort att skriva i bloggen på snart ett år! Inte alltid så lätt att komma ihåg bara! =S
Jaja nu ska jag i alla fall försöka komma ihåg den lite bättre. Om man inte testar så...

Vad har hänt här då? Jo bor i Kalmar numera eller i alla fall i 4 månader till. Sen får vi se vart det bär av... Finns lite olika destinationer på kartan om man säger så. Jag har så mycket drömmar det är bara ett problem att lyckas uppfylla dem. Studerar på Linnéuniversitetet som det heter numera och läser internationella samhällsstudier. Har skaffat en liten valp som tar upp mycket tid. Men mestadels sitter jag hemma och tråkar. Finns inte mycket att göra speciellt inte med alla denna snön men men snart ska de väl försvinna och då kan man ut och gå i flera timmar igen. Blir förmodligen enklare att plugga när jag kan röra på mig mellan varven.

Ikväll är det första riktiga spexövningen. Ska bli toppenskoj att komma igång med Vårspexet. Vi har premiär i maj, den 8 och sen spelar vi den 11 och 12 också på Kalmar teater. I söndags hade vi kollationering. Det var verkligen kul att se vilka som ska spela vilka roller och läsa igenom manuset. Jag tror det kommer bli jättebra. Manuset är skoj och med lite övning ska vi nog till och med klara av omtagen. =S hehe...

Nej nu får jag nog ta itu med lite pluggande och kanske en promenad så Nenya får röra på sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: