Nedräkning till Jorden runt

Nenya på Valpkurs... vilken energi hon har!!

Jaha nu har jag varit sådär dålig på att blogga på ett tag igen. Men plötsligt händer det och jag får ny ork och energi. Får väl sätta alarm på mobilen eller något så jag kommer ihåg det. Har haft två ganska fullspäckade veckor. Förra helgen var jag i Bjärnum och sen på besök hos en kompis. Det var skoj. Jätteskoj att se mina gamla klasskompisar Sofie och Anna i deras vårshow och väglaget var bra så det var faktiskt riktigt skönt att köra bil och bara vara för mig själv. Hade dessutom en hel del skola, spex och så var vi på första valpkurslektionen med Nenya den veckan. Hon var helvild och tyckte det var helt otroligt med alla hundarna. Men hon skötte sig ändå ganska bra och denna veckan var hon jätteduktig och kom till och med på inkallning. Numera har hon dessutom lärt sig att hoppa upp i soffan så gissa om det blir några turer upp och ner per dag.

Denna veckan har det varit skola och Nenya som jag ägnat mest tid åt. En del spex har det även blivit. Vi har fått sista akten och texterna till alla låtar nu så det är bara att börja läsa in sig. Ikväll blir det repetition och imorgon bär det av till Stockholm. Jag och Emil ska på Melodifestivalfinalen på lördag och dessutom blir det en del shopping hoppas jag. Kommer tillbaka på söndag och då blir det sångrep med Kastbandet. Ska bli väldigt roligt att komma igång med det med.

Nej nu får jag nog försöka läsa några sidor till i min bok innan jag sticker iväg till spexet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: