Nedräkning till Jorden runt

1 vecka kvar sen smäller det!

Jaha dumt att upprepa sig men men jag får väl göra det trots allt, nu är det återigen ett tag sedan jag skrev.
Men det handlar trots allt bara om några månader denna gång.
Jaha nu är det bara en vecka till spexet har premiär och snacka om att det har hänt grejor sedan sist jag skrev! Tror nog att det kommer bli en toppen föreställning!

Idag hade vi repetition hela dagen och gick igenom allt med sång, dans och teater för första gången tillsammans. Gick helt okey för att vara första gången och som sagt så kommer det nog bli något alldeles särskilt. Men hur skulle det kunna bli något annat med ett sådant gäng. Älskar verkligen denna gruppen människor. Jag mår så bra i deras närhet och blir så lycklig. Trodde inte jag skulle kunna vara så glad i Kalmar men tydligen. Nu känns det helt plötsligt tråkigt att lämna stan till hösten! Men kanske blir det Växjö och då kanske jag inte måste lämna alla i alla fall. Sommaren blir det ju också till att spendera här fast måste ändå säga att jag nästan blir stressad och ledsen av att det är så kort tid kvar till permiären. Vill fortsätta träffa alla underbara härliga människor!! Känns hemskt att det bara är en vecka kvar och sen är det över. Hoppas verkligen jag kommer få fortsätta träffa allihopa! Vissa mer än andra!

Vet inte hur jag skulle klarat våren utan alla dessa underbara spexare. Klart att det varit stressigt, och fortfarande är, men även om tankarna trasslar så skulle jag inte vilja ha det på något annat sätt! Livet är aldrig enkelt men om det hade varit det så hade det ju varit trist!

Singellivet är ganska skönt även om jag självklart saknar den närhet som finns i ett förhållande! jag vet ändå att det var rätt att göra slut. Det kändes inte okey att vara tillsammans med någon när jag inte var kär längre. Det var varken rätt mot honom eller mig! Men att vara singel innebär att hjärnan kan vandra ännu mer än den gjorde innan jag gjorde slut... tar ganska mycket kraft fast det är inte heller något jag skulle vilja bli av med!

Sammanfattningsvis så är livet väldigt bra just nu! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: