Nedräkning till Jorden runt

Börjar räkna ner nu...

Funderar på om jag ska börja räkna ner... det gjorde jag förra året! 4 dagar kvar sen så är det dags! Tisdag, onsdag, torsdag, fredag sen så lööördag! Hjälp! Förrå året var jag nervös och pirrig. I år är jag nog mer rädd. Känner att jag inte alls hinner med här. Tiden springer iväg med mig! Monologen börjar dock fastna. Har tragglat idag, sången vet i faan hur det går med. Men jag improviserar väl. Kan inte göra så mycket mer åt det just nu i detta läget! Dagen har varit låång och jag har varit trött! Men den fick ett bra avslut i alla fall!

Var hemma hos Lena alldeles för länge igår så idag var jag ganska trött. Dessutom skulle jag jobba så blev ingen föreläsning. Jobba som sagt på Coop från halv ett och det gick bra. Var trevligt, sen handla jag och gick hem för att fortsätta traggla monolog. Sången gav jag upp efter morgonens försök. Får sjunga den nån gång per dag och hoppas att det löser sig på plats. Har fruktansvårt ont i axlarna och ryggen. Ingen aning om varför. Vad har jag gjort egentligen? Nån som vet och kan upplysa mig? Tas tacksamt emot.

Avslutningen på denna kvällen var dock glädjande och nu är jag ändå Lycklig trots alla motgångar. Har pratat med bästaste Mattias. Alltid lika trevligt och jag blir alltid lika glad av att prata med den pysen. =D Tänka sig att vi bara känt varandra i två år? Känns som så mycket längre! Till dig kan jag verkligen säga "Va det är bra att jag har dig" och det är så himla sant. Vilken himla tur att jag gjorde praktik där jag gjorde. Samtalet lugna nerverna och muntra upp mig. Dessutom redde det nog ut lite tankar. För det blir så himla mycket klarare när du säger det på det sättet. Mycket klarar i skallen nu! Man tackar! Skulle ha snackat med dig i mars typ! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: