Nedräkning till Jorden runt

Håll om mig! <3

”Som hav utan land
Som ett fartyg långt från hamn
Kände jag mig när jag träffade dig, som ett vågspel på en strand!
Men nu känns det bra, du fick rätt i det du sa. 
Ger jag dig tid, blir jag en del av ditt liv!

Håll om mig, låt mig få vila på din arm
Känna den eld som brann
Jag vill så gärna stanna kvar stanna, stanna ett tag.
Medan natten blir till dag.
Håll om mig, du vet jag äskar dig!

Som is i mitt blod
Som en  mening utan ord
Tomheten är när du inte är här, som ett eko du jag tror
Inatt är du min, mera nu än någonsin
Ge mig din tid, vill bli en del av ditt liv

Håll om mig låt mig få vila på din arm
Känna den eld som brann
Jag vill så gärna stanna kvar. Stanna ett tag
Medan natten blir till dag
Håll om mig, du vet jag älskar dig.

Håll om mig, du vet jag älskar dig!”



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: