Nedräkning till Jorden runt

Hjälp!

Sökes!!!!! Någon som kan och vill såklart transponera ner en låt ett halvt tonsteg!! Även någon som kan spela igenom denna låt några gången och peppa upp mitt självförtroende inför nästa vecka för det är nog nere i botten just nu!

En vecka kvar! Jag börjar få panik! Just nu önskar jag att jag hade lyssnat bätter på gehörs och musikteori lektionerna i gymnasiet samt att jag hade orkat hålla fast och övat mer på piano och gitarr. Men det kan jag väl inte göra så mycket åt nu längre. Känner att jag inte alls är beredd inför nästa vecka. Har velat så mycket fram och tillbaka över sånger och monologer att jag nu inte alls har förberett mig. Dessutom har jag haft andra saker att fokusera på. Jag ångrar inget av det jag gjort men kan ändå inte låta bli att känna att jag svikit mig själv eftersom jag när jag sökte lovade mig själv att jag skulle ge 100 % annars är det ingen vits! Nu vet jag inte om jag kommer kunna göra mig själv rättvis utan jag kommer snarare svika mig själv och det jag vill stå för. Att alltid gå in med 100 % i det jag tar mig för!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: