Nedräkning till Jorden runt

Man ska aldrig säga aldrig!

Nu är det tre dagar sen vi stod som på scen och gjorde en sista fantastisk föreställning av Legenden om Arthur - ett spex med drag i! Att dagar kan kännas så långa när man inte har något planerat längre! Har känt mig väldigt tom och ledsen. Vill inte att detta ska vara över för det har varit den mest fantastiska våren i mitt liv. Har haft så roligt varje dag trots att det ibland varit tungt och jobbigt! Men nu börjar en ny tid då jag ska njuta och ta vara på de vänner jag fått. Vilka fantastiska människor det finns i världen och det är ju otroligt att så många samlades på samma plats under precis samma tid.

Funderar över hösten och framtiden! Vad händer i mitt liv? Vart vill jag?
Två veckor kvar till audition i Bjärnum nu... Har ingen aning om hur det kommer gå! Floppar väl igen. Hade bara velat att det skulle gå bra även om jag vill gå i Växjö till hösten. Bevisa för mig själv och alla som inte trott på mig att jag kan! Om det blir Växjö kan jag vara kvar i Kast, jag kan vara med i höstproduktionen och nästa års spex! Vet inte alls vad jag vill just nu... Jag bara drömmer om saker jag inte kan få eller upnå känns det som! Fast samtidigt ska man väl inte ge upp och man ska aldrig säga aldrig för man vet inte vad som händer. Saker kan ändra sig på en minut. Det har jag definitivt märkt denna våren! Så jag tänker nog fortsätta drömma, fantisera och låtsas så länge det gör mig mer lycklig än olycklig! <3

Man ska aldrig säga aldrig.
Du vet inte vad som sker.
Man ska aldrig säga aldrig.
Livet tar och livet ger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: