Nedräkning till Jorden runt

Premiär imorgon...

Jaha då var ännu en dag tillända... sista repdagen på teatern! Genrepet gick precis som ett genrep ska göra. Lite lagom bra så att det bara kommer bli bättre imorgon. Man vill ju inte att genrepet ska flyta på som tusan för i så fall har man inget att förbättra och det är det jag strävar mot varje gång även om jag måste säga att det ibland är svårt att se det jag gjort bra utan jag bara hänger fast vid det som jag gjort dåligt eller det som sågas. Tur att jag har så undebara vänner runt mig som ser till att lyfta mig till de rätta höjderna precis när jag behöver det! Kan inte förstå att jag haft sådan tur som har fått detta underbara gänget runt mig denna terminen. Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen... jag önskar vi kunde fortsätta i all eveighet! Jag blir så lycklig i er närhet!

Måste säga att det känns lite trist att alla rep är över och att det som nu återstår är göra tre fantastiska föreställningar. Jag har verkligen känt mig lycklig bland alla dessa människorna och fått leva precis som jag vill. Trodde aldrig att jag skulle få såna här vänner, känna såhär och må så här bra när allt detta satte igång i ferbruari. Måste ytterligare en gång säga tack för all kärlek. Hoppas jag ger lika mycket tillbaka.

Dagen har varit fylld med sångrep, smink och förberedelser efter en trevlig lunch hade vi som redan nämnts genrep. Flöt på bra och morgondagen kommer bli toppen. Kan bara inte bli annat med så mycket duktiga människor på samma scen. Måste erkänna att några småsaker på slutet gjorde mig lite orolig och depp men det ska nog ordna upp sig. Efter en snabb tur på maxi och en cykeltur i total storm som faktiskt blåste omkull mig, helt ärligt nu alltså, så kom jag hem och blev helt plötsligt jätternervös... Men kvällen har jag spenderat tillsammans med min älskade Sandra och tillsammans lyckades vi lugna fjärillarna i magen. Vilken tur att jag har dig vännen!

Idag vill jag rikta mitt största tack till två personer som stöttat mig genom min nervositet! Jag hoppas att de om de läser detta vet vilka jag syftar på. Känner mig så otroligt mycket starkare tack vare er! Och jag hoppas att jag kommer ha er kvar länge efter att spexet är slut.

Nej nu får jag gå och försöka sova. Vill vara pigg som en piggelin och pepp imorgon för då fan smäller det!!
Premiäääär!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: