Nedräkning till Jorden runt

Tråk dag nummer 1!!

Vilken förpillat tråkig dag som jag har haft idag som idag,idagidagidag. Japp bara en massa plugg och monologträning samt sångträning som inte precis gett nått. Eller jo... Andy skicka en transponerad version av kareokesången jag har så nu kan jag i alla fall öva till den även om det kommer vara missledande på lördag om jag bara kunnat öva till den! Jaja... Har väl promenixat en del också men det gör jag ju varje dag numera! Blir mycket promenader både med och utan vovve! Ikväll är det dock filmmys hemma hos Lena som stundar med några underbara filurer! Mina älskade spexare! Dessutom visar de ju Wallander på 4an med Claes -Göran i en av rollerna så den måste jag ju se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: