Nedräkning till Jorden runt

Har tråkigt och då tänker jag för mycket!

Usch vilken tråkig dag detta har varit! Har verkligen inte gjort en enda vettig sak idag. Eller jo... va på föreläsning imorse. Fast tycker inte att denna kursen är intressant för fem öre så orkar tyvär inte lyssna. Sen kom jag hem och det blev en riktig långpromenix på Svinö med Nenya! Blev en mysig tur med mycket lek och spring så nu snusar hon sött i soffan bakom mig. Har även tagit mig en promenix på egen hand för att rensa tankarna lite. Usch va tråkigt mitt liv är just nu utan spexet. Hoppas det inte fortsätter såhär då kommer jag för tusan bli en deppig tråkig person och det vill jag ju inte!

Funderar så mycket när jag är ensam och det är jobbigt värre för mitt stackars huvud! Det är därför jag föredrar när jag har fullt upp och en massa folk runt mig eller egentligen räcker det med en enda person att prata med eller nått litet att göra. Har varit lyckosam i vår, jag har haft folk runt mig som gjort mig lugn och glad. Nu sitter jag här och blir stressad och orolig och tänker för mycket! Inte bra för mitt huvud!

Alla tankar far runt runt och gör mig helt stirrig. Tror nästan det får bli en promenix till för att lugna tankarna. En och en halv vecka kvar till audition och jag vet faktiskt inte om jag ska åka. Har inte hunnit fundera över det för fem öre känns det som och vill verkligen inte åka dit och floppa. Men jaja man ska inte klaga. Har själv satt mig i denna sits så får själv ta mig ur den.

Nu blir det mer tråkande och tänkande gissar jag!

Kraaaamar på alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: