Nedräkning till Jorden runt

Äventyr i Vimmerby och Sagornas värld!

Hemma i Växjö väldigt trött men glad och förväntansfull efter en dag i ett vintervitt Vimmerby och Sagornas Värld eller rättare sagt Astrid Lindgrens Värld. Var där för att göra anställningsintervju för ett jobb i sommar och fick verkligen blodad tand. Nu är det dock bara att drömma och vänta på besked om mina drömmar ska gå i uppfyllelse eller om jag ska behöva vänta ytterligare ett år! Begav mig igår eftermiddag till Vimmerby och övernattade en bit utanför. Imorse begav jag mig in mot sagornas värld och ägnade ca 3 1/2 timma i ett underbart lyckorus. Vilken glädje och lättnad jag kände när jag klev utanför grindarna. Nu är det bara, som jag sa, till att vänta på besked!

Ger nu alltså bloggen ytterligare en chans och hoppas återigen på att jag ska lyckas komma ihåg att skriva. Har fått order av Kast's ordförande att skapa en blogg om spexrepen och allt som vi skådespelare hittar på under vårens gång så jag kanske kan komma ihåg att skriva här me då!
Nu ska en mycket nöjd och glad Ida krypa ner i sin underbart mjuka och varma säng och mysa med en bra film!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: