Nedräkning till Jorden runt

Oskarsgalan!

Hemma i Växjö igen efter en trevlig helg i Kalmar. Fredagen förgylldes av en fantastisk Kast- fest med underbara människor även om den tog slut tidigare än vad jag är van vid gällande Kast fester! Men lekar lektes, jag och Annabelle var värdelösa på musikquis och bål dracks! På lördagen var det melodifestivalen som gällde tillsammans med en kär vän och idag har jag ägnat mig åt spexrep för hela slanten. Roligt roligt som vanligt! Börjar äntligen få koll på rollen. Känns mycket bra!
Ligger för tillfället nerbäddad i sängen och försöker hålla mig vaken då Oskarsgalan börjar om någon halvtimma men känns som jag är på väg att ge efter för mina blytunga ögonlock trots att jag hade bestämt mig för att se galan i år! Varför måste den förbannade ceremonien vara så himla sent för? Okey jag vet att det sänds från USA, är inte helt borta även om jag numera har på papper att det inte finns nått där uppe! Men ändå... Dom hade väl kunnat tänka på stackars lilla mig här borta i iskalla Sverige som inte orkar hålla sig vaken såhär sent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: