Nedräkning till Jorden runt

Träning, våfflor och Bullbak!

Jaha måste erkänna att även om dagen började dåligt så har den slutat ganska bra! Lyckades fixa sängen med hjälp av min starka granne. Stackaren, han har fått lyfta både i och ur min madrass nu. Aja, monterandet av nya ben lyckades jag fixa själv. Hann även med att handla, en tur till simhallen för en timmes aerobic och sen bjöd Sara in sig själv på våfflor och paus från läsningen. Såhär på kvällningen fick jag helt plötsligt ett infall och satte igång med ett bullbak. Dagen har trots allt varit ganska bra!

Sängen med nya ben monterade av moa!
Bullbaket i full gång!
Och såhär blev de! Några är väl lite snea men men....
Imorgon bär det av till Kalmar för spex och skojigheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: