Nedräkning till Jorden runt

Go o glad såhär på kvällen!

Är riktigt nöjd och glad med mig själv ikväll! Varför då undrar ni säkert, jo för har varit på gymmet med Angelica så känner mig duktig! Förutom det så har det varit en ganska ordinär dag! Föreläsning imorse med film om Zimbardo's stanford experiment och promenixande i det vackra vädret.
En gooood nyhet är att min käre mor lyckats få en ny tid hos vårdcentralen och hon har även lyckats få reda på vad det är för prov de tagit på mig, de har tydligen kollat vätskebalansen! Say what? Man börjar undra va de tänker på. Men nu ska jag i alla fall dit igen på onsdag och detta tillsammans med en irriterad och stridsberedd mamma!
Here we come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: