Nedräkning till Jorden runt

Kalmar, Kalmar, Kalmar...

Undertecknad befinner sig för tillfället åter hemma hos föräldrarna i Kalmar stad, staden där det alltid blåser motvind. Och det gör det verkligen idag! Fick en hel orkan i ansiktet när jag begav mig ut på en promenad med hundarna. Sassa försökte vända så fort vi kom utanför tomtgränsen men Nenya var som en yster kalv på grönbete eller så följde hon helt enkelt bara med dit vinden bar henne. Efter att ha dammsugat huset så sitter jag nu här i köket med datorn och ska väl skicka iväg anteckningarna efter dagens seminarium till mina kära vänner i gruppen så de också har lite koll på va vi faktiskt snacka om imorse.
Imorgon blir det jobb på pappas kontor... Ida ska leka revisor för en dag!... klipp och klistra i pappas dokument samt lyssna på ljudböcker.
Over and out for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: