Nedräkning till Jorden runt

Social! Duktiga jag!

Är riktigt stolt över gårdagen! Var typ social hela kvällen! Pratade med pysar som jag inte pratat med på evigheter, både Mattias och Martin. Oj det blev mycket M-pysar märker jag och mycket pratande, Ida gillade! Lyckades dessutom ringa Mattias när han inte var upptagen vilket måste vara första gången någonsin ungefär. Mycket trevligt. Fick även ett skype samtal från andra sidan Atlanten, även det var mycket roligt för har inte pratat med Martin på ett bra tag heller! Jobbigt bara med sex timmars tidsskillnad så jag var hyfsat trött på sluttampen! Hemma i Växjö igen med en snarkande vovve sovandes på sängen och magen fylld med frysta hallon. Man blir väldigt trött av att leka revisor en hel dag eller rättare sagt, klipp och klistra siffror, och då måste man unna sig lite hallon. Har dock märkt att om man äter för många så fryser magen och då fryser hela jag! Burr! snart blir det nog att krypa ner i sängen! Är helt slutkörd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: