Nedräkning till Jorden runt

Tågtrassel!

I Kalmar och latar mig! Njaeee... var uppe tidigt och jobbade denna dag, eller tidigt och tidigt. Jag tyckte det var tidigt! Har varit tvungen att vakna innan åtta två dagar i rad nu och när man är van att sova till nio-tio så blir sju ganska tidig. Igår var det tenta i kursen Cultural and Interpersonal reactions, 8 timmars skrivande. Jag och Angelica följde våra vanliga rutiner med köksbordet mitt i rummet. Gick faktiskt helt okey! Efter det så bar det av till Kalmar, dock blev det lite smått kaotiskt då en lastbil just denna dag valt att köra rakt in i viadukten som tågen kör över vilket resulterade i att tågen liksom stannade i Växjö. Tog mig trots allt till Kalmar bara en timma sen trots krockade lastbilar och brinnade träd på tågrälsen.
Idag har jag jobbat i byggkassan från åtta till tolv. Blev en jätterush runt tjugo över elva men överlag så gick det bra! Ikväll blir det bowling med kast pysar! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: