Nedräkning till Jorden runt

Läkarbesök

Jaha har återigen varit på besök hos farbror doktorn denna dag! Men fick uppskattat sällskap av min kära mamma! <3 Kändes återigen som jag blev hyfsat tagen på allvar så måste anse mig nöjd med besöket! Dom tappa 5 rör blod så känns som att de åtminstone har tagit prover nu. Fick reda på att det enda de kollat tidigare var njurfunktionen? Man börjar ju fundera över vad de tänkt på tidigare! Aja fick spendera lite tid med mamma även om det utspelade sig på vårdcentralen.
Kom hem och var väldigt baksugen så ställde mig och baka lite goda frukostbullar och sen av bara farten lagade jag lite hemmagjorda piroger till middag med! Får se vad kvällen bjuder på! Imorgon blir det seminarium, frissan och spexrep! Yey!! Borde sätta mig och repa lite repliker nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: