Nedräkning till Jorden runt

Tyskland

Fredag, snart har en vecka passerat förbi bara sådär utan att man egentligen hunnit blinka. Läskigt vad tiden kan gå fort, och samtidigt lite skönt att den passerar och fortsätter gå oavsett vad. Kvar i Tyskland, idag har vi varit på Rostock Zoo och solen bestämde sig för att förgylla dagen med sin närvaro. Såg många fina och intressanta djur, både lejon, elefanter och kaniner. Hemma hos Mathias igen, nu blir det Die Hard. Kan ju inte bryta mina göra-slut-traditioner ens när jag är i utlandet. Blir några rundor av "jippiekayyey Mother fucker" innan jag går tillbaka till några fåniga tjejfilmer igen. Lite dödande av skurkar så mår man bra igen! Två dagar kvar utomlands innan turen går tillbaka till Sverige och tyvärr måste jag förgylla Kalmar med ett besök på måndag för återlämnande av bil, möten och andra måsten men först blir det Växjö och skola.
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: