Nedräkning till Jorden runt

Spännande tisdag!

Snart off till Kalmar för omstartslåts-skrivande med härliga gänget! Topp Tisdag med underliga inslag alltså! Hamnade på lunch med en massa universitetslärare från Kulturvetenskapliga institutionen. Skulle träffa Peter, dramalärare från Kalmar, och blev bjuden på lunch samt många intressanta samtal. Träffade min gamla lärare från förra våren Per Baun mfl. Något som alltid förvånar mig lika mycket är när folk känner igen mig från Arthur spexet men det är alltid väldigt roligt att få beröm. Dagens beröm var dessutom extra skoj då det kom från en lektor som jag inte har haft i något ämne. Han var väldigt entusiastisk och gav mig namnet på en massa folk jag borde kontakta för att vi borde spela spex i Växjö. Får se vad som händer med denna plötsliga utveckling. Han benämnde Kast som en fantastisk förening som alltid bjuder på bra föreställningar osv. och att jag var en enastående skådespelare. Blev helt röd i fejset av allt beröm men roligt var det!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ida det var onsdag igår;)

2011-04-07 @ 21:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: