Nedräkning till Jorden runt

Snö och lite julstämning!

Long time no see... Japp nu var det ett tag sen jag skrev i bloggen igen! Tänkte försöka mig på att skriva lite nu igen. Vet inte riktigt om det är någon som är intresserad av att läsa det jag skriver men det är ganska skönt att skriva av sig då och då. Jaha, 5 december, andra advent har passerat och äntligen har den första snön lagt sig på marken, gissa om både vovve och jag var väldigt lyckliga men Nenya tog nog priset. Hon hoppade som en yster kalv på grönbete, blev en och annan saltomotal. Har hunnit med att handla julklappar denna dag me! Inte dåligt va lite snö kan göra för julstämningen. =) Det är inte klokt vad tiden går snabbt! Känns som jag nyss kom hem från Teneriffa och terminen började. Snart har jag klarat av halva min utbildning och har bara ett år kvar i Växjö. Sista terminen kommer med största anorlikhet spenderas utomlands. Lämnade in ansökan för utbytesstudier förra veckan. Får se vart jag hamnar. =)


Thought I'd write a version in english as well so that my non swedish speaking friends can follow my life as well. =) I don't know if anyone is intrerested but at least I get to write down some thoughts. Today its the 5th of december, second advent has passed and the first snow has finally, guess if me and doggy was happy but Nenya took the price. She jumped like crazy. I have also had time to shop for christmas presents today. Not bad what some snow can do to the christmas feeling! =) It's crazy, what time flies by. It feels like I came home from Tenerife yesterday and term started. Soon I have managed half of my education and I ony have one more year here in Växjö. The last term I will probably study abroad. I handed in my application for exchange studies last week, we'll see were I end up.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: