Nedräkning till Jorden runt

Söndagsmys!

Home sweet home i Växjö! Min vovve sover sött på sängen brevid mig, själv tittar jag på Criminal minds och ska snart mysa ner mig i sängen! Har njutit av att vara bilburen i en vecka nu men imorgon bär det åter av till Kalmar för att hjälpa mor min med köks och badrums ritandet och val av mattor och annat skoj men först blir det seminarium och en tur till studievägledaren för att kanske bli lite klarare över valet som snart ska göras! Vad skall det bli mån tro.
Nu mys i sängen med min gosfia!
Var på besök hos föräldrarna i veckan och tog en bild på mitt barndomshem! Trevligt när snön smält bort... den mesta i alla fall.
Tog några bilder på sothögen me innan den försvinner...
såhär ser ett sopförråd ut när det har brunnit!
Vi har hittat soptunnan nu när snön smält!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: