Nedräkning till Jorden runt

11 september

Sista dagen i Tyskland, den 11 september 2011 och tio år sen terrorattackerna i New York. Tittar på tv och minns vas jag kände och gjorde den dagen. Hade precis kommit hem från stallet med Lisa och fastnade framför tv:n och såg när tornen föll. Tror det var en repris som spelades upp, liksom det gjordes hela dagen för klockan måste ha varit minst 18 på kvällen. Sedan satt man framför tv:n hela kvällen. Det var ganska svårt att förstå vad som hände när man var 11 år.
Båten mot Sverige går klockan 15. Mathias lagar mat och låter mig inte hjälpa till, sicken gentleman hehe. Ska bli skönt att komma hem igen även om det har varit toppen här och skönt att komma bort från allt verkligt ett tag. Men blir jag kvar på ett ställe för länge så blir ju undertecknad rastlös så är dags att ta sig vidare i livet och känns som jag är redo nu. Vet vad jag vill, ska och nu jävlar kör vi! Livet leker, fri som en fågel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: