Nedräkning till Jorden runt

1 månad kvar!

Idag är det exakt en månad kvar tills att jag tar mitt pick och pack och beger mig mot Richmond Virginia. För att vara mer exakt så är jag redan på väg om en månad. Jag är ungefär en timme från Reykjavik där jag ska byta flyg mot Boston. Har äntligen fått en tid på Ambassaden i Stockholm så nu börjar det hela faktiskt kännas verkligt. Snabba ryck till Stockholm blir det alltså nu för intervju på tisdag! =) Smolket i bägaren är återigen Internationella relationer på Linneuniversitetet som inte kan göra ett dyft rätt och därför fortfarande har ett papper som jag behöver. Det kanske ska tilläggas att dom fick det i tisdags men inte har fått tummen ur å skickat orginalet till mig... Ingenting kan tydligen gå smärtfritt på denna resan men löser sig förhoppningsvis i slutändan även om det måste va blod, svett och tårar innan det sker. Jag måste säga att jag uppskattar det hela bättre när det är ett spex i slutet av alla tårarna! Det känns som om alla dagar bara springer förbi mig och jag hinner inte med allt jag borde, måste och vill göra! Vart denna höst tog vägen är för mig en stor stor fråga! Nu ska jag i alla fall packa för hemfärd till Kalmar och mammas nybakade lussekatter i några dagar. Over and out!


Kommentarer
Postat av: Ändy

Klart det ska vara ett spex när tårarna kommer!
Men se äventyret som ett spex så kommer det hela gå lättare. Just nu är du alltså i sponsringsfasen, den är krånglig men skön när man väl tar sig genom den. Sen kommer manusbiten - den där pirriga delen där man inte riktigt vet hur äventyret ska te sig eller hur deg ska sluta. Sen när du är i Virginia, det är då repetitionsfasen börjar och innan du vet ordet av har du gått färdigt din termin och gjort examensarbetet (spexpremiären) och då kommer du stå där och tänka: var det allt?
Och sen vet du ju vart du kan vända dig när du får bekymmer eller så under spexperioden... =)
Kram Andy

2012-12-09 @ 02:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: