Nedräkning till Jorden runt

C-uppsats... tjohej, nej!!

Idag är det inte Virginia och utbytesstudier som får min fulla uppmärksamhet utan den kära uppsatsen som väll egentligen borde vara klar innan jag lämnar landet. (något jag tvivlar stort på dock!) Befinner mig hos föräldrarna i ett juligt och mysigt Krankelösa! Nenya är överlycklig över större springyta och så kattungen som hon verkar ha saknat. Är mer tveksam till Nimas förtjusning däremot, kan inte vara skoj att ha en hund jagandes efter sig hela dagarna. Man kan sammanfatta det hela såhär, Nenya kom och Nima gick ut. Hon har annars sin självklara plats framför brasan, den lilla tjockisen, utom när jag skriver uppsats för då är det tydligen väldigt bekvämt i mitt knä. Är det inte knähund så är det knäkatt... eller båda delarna, konkurrensen är hård här i huset. =P Varje gång jag verkligen kommer igång med uppsatsen blir jag helt överväldigad av alltsammans och så kommer den där förlamningen och stressen krypandes å jag flyr så fort jag kan in i andra måsten. Därför är det bra å vara här och inte kunna göra så mycket annat än å stirra på grejerna i alla fall. Det har även varit skönt att ha pappas hjälp på nära håll och få äta mammas goda kalops!
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: