Nedräkning till Jorden runt

Bara småpotatis kvar nu...

Slutligen verkar det mesta falla på plats inför resan och det känns ganska så rejält skönt med tanke på att det bara är 3 1/2 vecka kvar tills jag åker. Idag har jag varit och tagit den sista vaccinationen, av nån anledning va det tvunget att tas sådana trots att jag bara ska till USA och jag har slutligen fått mitt visum i min hand. Väldigt trevlig känsla måste jag säga! Nu är det bara småfix kvar att göra, sånt som går att improvisera sig igenom dan innan man drar i värsta fall. Imorgon har jag avskedsfest å sen så är det bara en vecka kvar i Växjö innan Jul, flytt, nyår och packande börjar... Spännande! =)
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: