Nedräkning till Jorden runt

Time fly by!

New experiment, swedish and english version! =P
---------------------------------------------------------------------------
Fredag igen och tiden bara springer förbi mig! Snart är det bara en månad kvar här i Richmond! Känner glädje och sorg på samma gång. Glädje över att få komma hem och berätta om mina äventyr, visa mina bilder och träffa alla underbara människor i mitt Sverige-liv igen, Jenny, Jossan, Towe, Sara, Jenni, Hugo, Einar, IB, familjen, jag saknar er mer och mer! Sorg över att lämna livet här speciellt alla människor som jag tagit till mitt hjärta. Även om jag kan åka tillbaka kommer det aldrig bli samma sak som den här våren, här i Virginia! den här veckan har gått oerhört fort med tanke på att jag jag inte gjort nått speciellt över huvud taget även om för mig så är varje dag här speciell. Vi har som vanligt haft trevliga myskvällar, dansat salsa och haft det allmänt skoj och soft! Nu laddar jag för en helg med skoj och plugg som vanligt!
33 dagar kvar!
Over and out

------------------------------------------------------------------------
Friday and time fly by to to fast. Soon its only a month left in Richmond. I feel happiness and sadness at the same time. happiness because it means going home to tell about my adventures, show my pictures and see all wonderful people in my Sweden-life again, Jenny, Jossan, Towe, Sara, Jenni, Hugo, Einar, IB, family, I miss you all! Sadness because it mean that I will have to leave everything here behind especially the people that have touched my heart. I know that it will never be the same even if I were to come back. This weeks gone by so fast even though I haven't really done anything special. Now I prepare for a weekend of fun and study!
33 days tog go!
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: