Nedräkning till Jorden runt

Ny dag, nya möjligheter...

Ytterligare en sjukdag här i Richmond Virginia, eller ja en dag jag borde ligga sjuk kanske snarare. Som tidigare nämnts så tror jag starkt på att om jag låtsas att jag är frisk så blir jag det förr eller senare, plus att jag faktiskt mått betydligt bättre idag än i helgen. Förutom hosta och lite småyrsel på grund av en massa bihålestrul så verkar det gå åt rätt håll vilket helt klart är trevligt. Vill helst bli frisk till min födelsedag på måndag å på lördag är det basket. Nästa helg börjar homecoming och Billy Elliot musikalen kommer hit. Mycket på gång alltså så hinner inte vara sjuk. Förutom det så vill jag ju tillbaka till mega-stora- gymmet och så har jag skola utöver allt annat... trevligt med håll igång. 
 
Denna dag då, ja jag har vatt i skolan. Satt å roades över att vi återigen hade en genomgång av hur man ska göra veckoquizzen och skicka in uppgifter "bara för att det ska vara klart för alla". Tredje gången gillt får vi väl hoppas. Tur att jag fått en polare i klassen som jag kan himla med ögonen åt å le sådär i samförstånd. Tackar även Jason för gårdagens dagens ord: Tipsy. (Jason for your knowlwdge, I'm just telling about todays class and about my word of yesterday^^) Har sedan pluggat mest hela dagen, man hamnar ganska lätt efter här om man inte läser kontinuerligt vilket sjukan har hindrat mig lite lätt från. Nu är det helt plötsligt dags att krypa ner i sängen igen men först tänkte jag bjuda på en lite bildkavalkad från vår lägenhet och rum. =)
Over and Out! 
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: