Nedräkning till Jorden runt

Fullmoon canoe och brasiliansk film, här händer det grejor!

Sitter på biblioteket och pluggar för nästa veckas prov så det känns som ett bra tillfälle att uppdatera bloggen lite med info om veckans påhitt. Största delen har varit vardag å vardagslunk. Skola, plugg, middagar i Shafers och träning men lite skoj har minsan hänt me. I onsdags var jag och Jay på Fullmoon Canoe med skolans utomhussport sektion eller vad man nu ska kalla dom. Vi paddlade helt enkelt kanot i månskenet vilket va läskigt i början, mysigt i mitten å kallt i slutet. I det stora hela en väldigt skoj å härlig upplevelse. =) Men måste säga att jag tyckte det var något mörkt när vi började projektet, pannlampa till trots. Som tur va så vande sig ögonen. Blev även övertalad att prova på fler saker i framtiden så på måndag ska jag prova på klätterväggen i gymmet. Intressant händelse nummer två denna vecka var filmkväll med brasiliansk film. Har aldrig sett en film på portugisiska förut så var rätt intressant, tursamt nog hade den engelsk undertext annars hade det nog varit svårt att hänga med. Nästa film blir på svenska har jag bestämt. Det måste ju vara rättvist. Det var en kort update, nu ska jag fortsätta plugga för måndag å tisdags båda prov å lyckas motstå Elenas och Jays tjat om att jag ska följa med till Washington ikväll för att gå på David Guetta konsert. Jag har verkligen inte tid men dom jobbar metodiskt och jag är rädd att min viljestyrka börjar vackla. Önska mig lycka till!
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: