Nedräkning till Jorden runt

Blogg! Hmm... Intressant!

"Alla andra har ju blogg nu för tiden så jag skaffa jag med" borde jag kanske säga och så är det kanske också. Jag var alltid så dålig på att skriva dagbok i grundskolan när man skulle göra det. Varje gång jag fick infall att skriva gick jag in för det med liv och lust (liksom allt annat jag får för mig) men jag glömde snabbt bort det och sen hittade jag boken ett halvår senare med endast 2 sidor skrivna. Aja nått år senare hittade jag en ny fin bok och bestämde mig för att försöka igen, boken va ju så fin, men ja fyra månader senare är den fina boken alldeles... tom! Det är nog på grund av detta som jag tvekat över det här med blogg men nu är det dags för mig att ge mig in i bloggdjungeln.

Vem är jag då? Jag är en väldigt hmm... komplicerad person har jag förstått, som har alldeles för många järn i elden. Men det är faktiskt bra eftersom jag alltid har en anledning till varför jag bör gå upp ur sängen även den allra mörkaste, gråaste regnigaste morgon och det lönar sig i längden. Aja utöver det så gillar jag sång, dans, teater och va med vänner.
Det va allt för nu om mig och bloggar.
I'll be back!
(om det nu inte blir som med dagböckerna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: