Nedräkning till Jorden runt

Gå upp tidigt är verkligen inte min grej!!

Jaha då var denna fredag snart tillända och helgen är äntligen här... eller tja nu för tiden är det inte jättestor skillnad mellan vardag och helg eftersom jag måste plugga i alla fall och det inte skiljer sig så jättemycket fån vardagen. Hur som helst, denna dag har varit bra men tröttsam! Fick gå upp tidigt, ja i alla fall för mig, redan klockan halv sju ringde klockan men orka inte pallra mig upp fören sju. Va tvungen att va i skolan åtta för vi skulle ha seminarie och med alla denna snön måste jag cykla typ en kvart tidigare än vanligt alltså en halvtimma innan jag måste vara där. Men seminariet gick bra trots att jag ibland trodde jag skulle somna. Nu kan jag äntligen lägga den boken till handlingarna och det blir skönt för den boken var verkligen supertråkig!!!

Efter semenariet har jag mest legat halvdöd på soffan med Nenya sovande brevid mig. Men har hunnit läsa några sidor till i Europas krig, ta en promenad och baka kladdkaka. Det godaste som finns, nästan i alla fall. Det enda jag behöver för att må bra och jag är deppig är en bot kladdkaka eventuellt funkar en bit schweizernöt chocklad också.

Igår var första spexrepet. Vi gjorde inte så mycket, läste igenom manus, lärde känna varandra. Men det är skoj att vara igång i alla fall. Börjar repa på riktigt nästa vecka. Ska bli skoj. Nu är det dessutom bestämt att det blir soloboende till nästa år. Det är bara inte bestämt var... troligen blir det väl Växjö men jag kommer fortsätta hoppas på att Bjärnum blir min kommande destination. En annan möjlig plan är att åka utomlands med Sara. Vi får väl se vad framtiden har i sitt sköte. Emil kommer dock att bo kvar här oavsett så till hösten bor vi på varsitt håll så långt har vi bestämt och sen får vi se vad som händer med livet helt enkelt. Jag har insett att jag måste följa mitt hjärta och göra det som jag anser är rätt, inte vad som är enklast eller vad andra anser är rätt. Måste bara göra det på bästa sätt så jag inte sårar eller ställer till besvär för någon.

Imorgon blir det mer plugg efter en rejäl sovmorgon, OS invigningen inatt jue. Dessutom ska Emil ha förfest här på kvällen, det blir att kolla solo på melodifestivalen eller med Sassa och Nenya då såklart!
Nej nu får jag sova några timmar!

Goood natt!



Kommentarer
Postat av: Anna

Verkligen inte min iheller.

Fick gå upp klockan 3 i torsdags morse för att jag va tvungen att ta tåget till Karlshamn klockan 04:41 och skulle börja hospitering klockan 7:00.

...Och dem jävla tågen och bussarna efter vanligheten fucka sig och matcha inte varandra!!!

2010-02-13 @ 22:48:10
URL: http://prettytotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: