Nedräkning till Jorden runt

Sittning tjohej, vilken grej!

Dagen efter kan man väl säga...dagen efter Kastsittningen! Eller rent tekniskt så slutade den ju idag, för några timmar sedan. Var en fantastisk kväll/natt/morgon med härliga människor. Det hans med mycket lekar, tal, sång och dans. Dessutom härliga mysiga samtal med mysiga och härliga personer. Tänk va mysigt det kan vara att sitta på ett fönsterbläck. <3

Dagen började och slutade bra så kan ju egentligen inte klaga men det tänker jag göra lite ändå. =P Dagen började som sagt bra med mys och hemmaspa innan jag cykla till dansinstitutet och hämta en gitarr hos mammsen. (syrran tävlar i sm i helgen så håll tummarna nu!) Sen kom underbara Sandra och vi försökte spela in lite komp till låten vi skulle sjunga på kvällen. Gick inge vidare kan jag väl inte dirket påstå men det löste sig trots allt. Som allting alltid gör någon gång. Måste verkligen öva på att byta mellan ackord. Men anser mig ändå ganska duktig med tanke på hur lite jag faktiskt har spelat.
Aja sen blev det tyvär tråkigare för när jag skulle cykla iväg så hade någon stulit min cykel! =( Blev helt paff och ganska förstörd eftersom jag för det första inte hade förväntat mig det där och då och då kan jag verkligen inte tänka klart. Sedan kände jag nästan inte för att åka ner och gå på sittningen men Sandra, älskade Sandra övertygade, trösta och hämta mig. <3

Kvällens festligheter blåste bort min bekymmer och när jag gick hem var jag lycklig igen. =D Fick sällskap på promenaden hem av Jonas. Mycket trevligt som alltid. =D Fast vet inte om filosofi är min grej klockan fem på morgonen när jag är alkoholpåverkad. ;-) Var helkass på det när jag var nykter klockan ett på dagen i ett stekhett klassrum i Båstad. Vi skulle ju äta tårta efter att den kursen va slut, va hände med det Pernilla. Det får vi ta igen. ;-) Aja promenixen var mysig och trevlig i alla fall! Tack! =D

Jaha denna dagen då? Den har hittills varit lugn med film och promenader. Försöker att hindra tankar från att poppa opp i skallen och stöka till. Är väl egentligen ganska filosofisk av mig bara det att jag har mina egna filosofier och orkar inte lyssna på dom där snubbarna som tänkte konstiga tankar för 2000 år sedan. Jag funderar bara över en massa frågor som jag aldrig hittar svar på. Borde jag ge upp? Vad vill jag? Varför tar jag åt mig saker hela tiden? Vad tänker alla andra? Frågor... utan svar! 

Nu vill jag vara omgiven av underbara spexare igen och lite kladdkaka hade inte suttit fel det heller. 
Dagens Tack går till alla underbara spexare som gjorde gårdagen så fantastisk. Dessutom ett extra stort tack till Sandra för att hon alltid finns där, tröstar och alltid går att prata med om allt. "Du är den bästa vän jag fått prinsessan ifrån Camelot". Även Jonas får ett extra stort tack för att han förgyllde promenaden hem med sin härliga personlighet. =)

Kramar!


Hela ensembeln i

Va det är bra att jag har dig.
Utan dig vore jag inte mig!
Hoppas att jag alltid dig har kvar.
För du är det finaste jag har.

 



Kommentarer
Postat av: Andy

Oj oj, hade någon stulit cykeln? Sa du det igår? Minns jag inte - tur att Sandra är så snäll och övertygande så du kom till festen till slut!

Gilla! =)

2010-05-22 @ 17:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: