Nedräkning till Jorden runt

Fast i 24 träsket!

Nu är denna dagen snart över... En dag närmre sittningen på fredag som jag längtar så mycket till! Inledde dagen med ett seminarium om hedersvåld. Inte det roligaste jag gjort men det flöt ändå på ganska bra. Tycker det är jobbigt med seminariumen för att det är mina egna åsikter som blir attackerade och kritiserade av andra. Jag anser att alla har rätt att tycka vad de vill och man ska inte attackera och ge sig på en annan persons åsikter. Man kan lägga fram sina egna som motargument men att direkt kritisera det  någon anann säger ärlite fel tycker jag. Eller jag som tar åt mig allt mår dåligt av det i alla fall och det gör mig rädd för att öppna munnen på seminarierna  numera.

Efter den trevliga timmen, jag spenderade till större delen tyst, så begav jag mig till Giraffen för att jobba på Coop. Utbildning inför sommaren. Hade tre väldigt trevliga, lärorika och roliga timmar. Fantastiskt trevliga arbetskamrater, omväxlande uppgifter och väldigt intressant. Kommer att trivas som fisken i vattnet under sommaren. Kunde inte ha fått ett bättre jobb. Precis lagom timmar, lön och underhållande uppgifter. Förutom Coop ska jag jobba för pappa, umgås med kusinerna och vänner. Kommer bli en mycket bra sommar!

För tillfället har jag återigen fastnat i 24 träsket... är beroende igen! Hmm... får flashbacks till förra våren då det var 24 maraton på tv400. 24 timmar om dygnet i en vecka. Gissa vem som satt framför dumburken konstant! Ida Erika Gustafsson... från det att jag kom hem från skolan till jag dråsade i säng runt tvåtiden. Sen upp igen vid sex för ett avsnitt innan skolan drog igång. Hade för fasen abstinens efter den veckan!
Hoppas jag inte fastnar i samma fälla. Men denna gången har jag bara två säsonger att kolla på. Just nu kollar jag på samma säsong som när jag förra året skrek rakt ut "Han kommer dööööö" och Niclas bara skaka på huvudet och sa "men Ida det finns ju för fan en säsong till!"

Jaja får väl skaka vett i huvudet och ta ut min lilla Nenya på promenad!! <3 Hmm... vem ska få dagens tack? Kanske de trevliga pysarna på Coop! Japp så får det bli!

Kraam på er alla. Lämna gärna en hälsning till mig så lyser ni upp min dag!


Kommentarer
Postat av: Sabrina

Du vet att vår kärlek är sann!

Puss min Arthur!

2010-05-17 @ 22:05:07
Postat av: Andy

Ha det så jävla kul hos konkurrenten då!

2010-05-17 @ 22:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: