Nedräkning till Jorden runt

Premiäääääär!!!! What a Wonderfull Night!

Premiär igår! Har aldrig haft en mer underbar dag, kväll, natt, morgon ja allt... i hela mitt liv! Finns det mer fantastiska människor än de som är med i spexet? Tror inte det. Hela gruppen är underbar!

När jag vaknade igår morse var jag verkligen jättenervös. Fast det var en annan typ av nervositet än den jag brukar känna. Mer ångerstliknande. Lyckades dock hålla fjärillarna i något sånär schack fram till klockan ett då jag begav mig hem till min underbaraste Sandra! Vi hade beslutat oss för att bemästra nervositeten tillsammans och det var nog tur! Vi ägnade en halvtimma åt att leta runt i Kalmar efter tutti frutti- askar men hittade inte en enda butik som sålde sådana! Väl på teatern ägnade vi de sista timmarna åt lite sång, smink, hår och uppladdning innan ridån gick upp vid sju! Hela föreställningen gick över all förväntan. Alla var helt suveräna och det kunde fanken inte ha gått bättre! Hoppas bara vi kan toppa detta nu på tisdag! Efter att vi tackat publiken och snabbt tagit bort lite smink och fräschat upp sig så var det premiärfest som gällde för hela slanten!

Festen pågick långt in på morgonen. Kröp i säng straxt efter sex överlycklig och superduper trött efter en fantastiskt trevlig fest med underbara människor. Vi började kvällen på teatern där vi åt smörgåstårta och tacktalen duggade tätt. Sen fortsatte vi vidare till en fest med gamla spexare om jag förstod det hela rätt. Ägnade dock tiden där till att stalka Jonathan lite på skoj! Hade väldigt roligt! Han var en väldigt tacksam person att följa efter eftersom han hela tiden såg till att jag kunde följa med haha... Trevligt att umgås lite mer med bandet. Underbara är de allihopa! =D Morgonen får jag väl säga... avslutades hemma hos Mackan där vi åt lövbiff med vitlök! Jättegott och trevligt!

Idag sov jag till två och resten av dagen har jag ägnat åt att försöka smälta gårdagens alla upplevelser! Nu är klockan redan sex! Får se vad kvällen har att erbjuda! Gissar på slapp och gos med min lilla ögonsten, Nenya!

Måste, något som blivit en liten vana vid detta laget, tacka alla underbara i spexet för att de gör mtt liv fullt av lycka och kärlek. Vissa ger mig mer än andra. Dagens tack går till: Jonathan för en fantastiskt rolig kväll! haha... 
Men även alla skådisarna får ett stort tack för att dom e så underbara! Mina bästa vänner någonsin! 

"Vad det är bra att jag har er, vad det är bra att jag har er! Vad det är bra att vi har oss och jättebra är det förstås. Att vi får träffas varje dag och va tillsammans allihop! För ingen nej ingen, vill vara ensam!"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: