Nedräkning till Jorden runt

Kalmar, Ida is in the house!

Tjoflöjt alla glada! Befinner mig för tillfället i Kalmar stad, eller rättare sagt en bit utanför i föräldrahemmet, och förbereder mig för en fullspäckad helg, relativt i alla fall. Kvällen har förgyllts av ett spexrep med härliga människor och många skratt. Dagen har annars varit fylld med skola och bilåkning. Men helgen va det ju! Imorgon smäller det, KAST-fest vilket innebär en av de bästa festerna på året! Lördagen blir nog lugn med melodifestival på något sätt och på söndag är det spexrep igen + jobb men det försöker jag ignorera så länge jag kan.
Inget besked om ALV ännu så hoppet lever kvar. Tröttheten har hägrat i mig denna dag så snart blir det till att ge upp och gå och nana kudden, måste ju vara pigg imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: