Nedräkning till Jorden runt

Huvudvärken har nått nya höjder!

Som rubriken anger, så har min ständige följeslagare, huvudvärken, nått nya enastående höjder och slog i princip undan fötterna på mig under tre dagar förra veckan!  Den håller på att driva mig till vansinne och förstör halva mitt liv just nu. Den andra halvan förstör jag nog själv genom att inte orka leva som jag vill göra eller genom att bryta ihop över den ständiga värken. Nej nu överdriver jag! Så illa är det väl kanske inte men galen blir jag i alla fall. Blev inget drömjobb för mig i sommar heller. Fick slutligen besked från ALV förra veckan men var nog lika så bra då det hade blivit oerhört stressigt att hinna med både det och spexet. För tillfället ser det ut att bli en ledig sommar för första gången på många år för har även tackat nej till jobb på Coop forum då jag inte trivts riktigt som jag önskat på senaste tiden. Kan bli intressant med en ledig sommar utan en massa jobb. Vi får väl se hur lång tid det tar innan jag blir tokig. Tänker bara söka jobb som jag verkligen vill ha och hittar jag inget så får det helt enkelt vara denna sommaren.
Nu ska jag bädda ner mig i min sköna säng och mysa med en bra film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: