Nedräkning till Jorden runt

Växjö tur och retur...

Ytterligare en dag har sprungit förbi och det är alltså ytterligare en dag närmare avfärd mot Virginia men först ska jag resa en sväng till Stockholm för att besöka den amerikanska ambassaden. Imorrn bär det av tidigt i ottan och jag ber till gud att flyget går eftersom jag bokade min resa innan naturen bestämde sig för snöstorm. Men det ska nog gå bra. Någon tur ska jag väl ha under hela den här resan, fast det kanske inte börjar förrän jag lämnar landet! =P Idag har pappa och jag gjort en ytterst trevlig resa till Växjö tur och retur för att hämta ett papper som jag var tvungen att ha imorgon och som ingen kunnat skaka fram åt mig tidigare. Lyckan var total när jag äntligen hade den i min hand kan man säga! Lunch på Kristinas blev det också, inte illa egentligen. Sen bar det av hem till datorn, uppsatsen, knähund, knäkatt och mängder av snö!
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: