Nedräkning till Jorden runt

Försenad, fast på Köpenhamns flygplats...

Jaha... i vanlig ordning när det kommer till den här resan så kan ingenting flyta på problemfritt utan självklart ska det till att strula även nu när jag lämnat Sverige bakom mig och påbörjat min resa mot Virginia. Lämnade Krankelösa med mor och far klockan fem denna morgon och begav mig mot Kastrup för att ta flyget via Reykjavik och Boston till Virginia. Första delen av resan gick bra och vi kom fram i god tid. Sprang till min förvåning på Emil på flygplatsen där han satt å väntade på tåget. Trevligt med sällskap! Efter att ha blivit av med mitt bagage sprang jag även på en klasskamrat, även hon på väg mot USA och studier.

Efter lunch var det dags att boarda men där började då dagens problem, flyget tog tid att packa och blev försenat, när detta sedan löst å hade planet fått tekniska problem som inte kunde lösas utan en reservdel som självklart inte finns i Köpenhamn utan som kommer med flyg från Island senare ikväll. Så här sitter jag nu och väntar, känner att det är ett återkommande tema i mitt liv för tillfället... Vi beräknas lyfta runt sjutiden så det är väl bara att hålla tummarna! =P
Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: