Nedräkning till Jorden runt

Gym i storlek XXL...

Jaha gårdagens stora upplevelse och även dagens var morgonbesök på universitetets gym nått kvarter bort. Det är verkligen enormt och komplett med hundratalls maskiner, klättervägg, inomhusfotbollsplan, fyra salar för basket, volleyboll, pingis osv, löparbana (inomhus såklart) och simbassänger med bubbelbad, volleybollnät, basketkorg och rutchkana... finns säkert ännu mer som jag inte upptäckt ännu. Skulle hely ärligt kunna spendera en hel dag där även om jag för tillfället blir lätt distraherad i min träning av komplexets storlek och mängden grejor man kan hitta på. De erbjuder självklar även alla typer av pass från dans till vatten så tvivlar inte på att detta kommer bli ett ställe jag besöker ofta. Igår var jag mest upptagen med att titta på allt så gympasset var väldigt underhållande. Idag gick jag steget längre och provade även polen och bubbelpolen såklart efter en tur på gymmet, underbart! Vi gav oss sedan ut på en ny upptäcksfärd genom staden, ja eller egentligen är vi bara inom Monroe Campusets område. I vilket fall som helst lyckades vi irra oss bort till den närmaste matbutiken där lite mer frukt och dylikt inhandlades. Hemma väntade Cloé som även hon ska bo i lägenheten, hon har redan varit här en termin men varit hemma på jullov i Frankrike (Tänk dig brorsan)   och snart kommer vår sista roomie/ lägenhetskompis Grace hit å vi ska dra oss bort till Shaffer Hall igen för lite mat... 
Over and Out.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: