Nedräkning till Jorden runt

Happy Birthday to me!

Har haft en helt fantastisk dag, är verkligen helt överväldigad av all kärlek! Jag måste erkänna att jag inte förväntat mig speciellt mycket av denna födelsedag på andra sidan atlanten men tji så fel jag hade. Har firat födelsedag i över 30 timmar vid det här laget. Jossan var minsann först att gratta igår kväll då jag höll henne vaken i telefon halva natten (för henne, eftermiddag för mig).

Imorse blev jag uppvaktad med ballonger å sång av min underbart härliga brittiska lägenhetskompisar. Jag blev helt tagen på sängen för det hade jag verkligen inte förväntat mig och sen kan man väl säga att dagen bara rullat på bra med telefonsamtal från mormor och morfar, lektioner, grattande och presenter... Gjorde mitt första besök på mega-gymmet sen min sjukperiod, begav mig till skolan och fick mig en del skratt och underhållning under lektionen från Jason som också fixade i tredelaren i min adapter vilket varit helt omöjligt i 2 veckor, man ska inte underskatta en kille med en utmaning. Kom hem från terrorismkursen jag har på måndagskvällar, vilken i sig är en helt enastående intressant och trevlig upplevelse med en inspirerande lärare som verkligen lär ut och flera nya amerikanska vänner. I vilket fall som så kom jag hem och överraskades av present från Sini, godis I love, samt mer sång och världens sötaste kort å Cupcakes från tjejerna. =) Har varit en fantastisk dag och imorgon avrundar vi tydligen med middag =)
En detaljerad beskrivning om helgens alla påhitt kommer imorgon för nu ska jag krypa till kojs och njuta av minnena från dagen och ett avsnitt Once Upon a Time.
Tack för all kärlek och alla gratulationer!
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: