Nedräkning till Jorden runt

Back again... Snart dags att ut och resa igen!

Nu var det evigheter sedan jag skrev här på bloggen sist. Jag har visst inte skrivit sedan jag lämnade Richmond och det är redan över fem månader sedan jag lämnade mitt "hem " på andra sidan Atlanten. Jag är förvånad över att tiden går lika snabbt här hemma som den gjorde i Richmond. Tiden går visst snabbar ju äldre jag blir. Har haft en underbar sommar bland skojiga människor på ett nytt jobb och jag förvånas varje gång jag kommer ut från slottet över hur skönt och underbart det är att trivas på jobbet! =D Det är rätt coolt att jobba på slottet dessutom.... 

Aja dags att börja skriva på bloggen igen för nu ska jag snart ut på ännu en  fantabulös resa till andra sidan Atlanten. Den 29 november beger jag mig mot Brasilien och mina vänner där, saknar både Jay och Wagner så att det värker ihjärtat ibland. Ska bli så skoj att träffa dom igen! Det är som alltid med mig, eller med hela familjen Gustafsson verkar det som, ska jag göra något ska det göras stort. Beger mig till Italien den 24 november för att träffa Elena i några dagar.  Ska besöka Venedig och Milano tillsammans med min italienska vän. Sedan kliver jag ombord på en båt i nitton dagar och beger mig över Atlanten. Efter nio stop på vägen så når jag Brasilien den 18 december och stannar sedan där i en dryg månad innan jag kommer hem igen. Det ska bli spännande och intressant men det känns allt rätt konstigt att inte vara hemma över jul. Julen är min absoluta favorittid under året, ljusen, advent, dekorationer, pepparkakor, lussekatter, knäck och julmusik, jag älskar allt och i år kommer jag vara på andra siden jordklotet! Men kommer nog bli skoj och mysigt där med hoppas jag. :) 

Det här året blir visst ett år fullt av resor, kommer ha besökt 5 världsdelar på ett år. Beger mig till Gran Canaria tillsammans med syster om några veckor. Tre veckor innan jag beger mig ut på min megaresa. Rundar sedan av med en resa till Thailand med Linus. Ska bli så skoj. Jag älskar att resa och det här året har jag  möjligheten att verkligen få resa, det bästa ligger framför mig, jag längtar. Ska komma hem i vår full av upplevelser, till ett jobb jag trivs på och ge gärnet. 

Over and out 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: